نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

بازی تیم‌ملی در مشهد تأیید اسکوچیچ را می‌خواهد

  • کد خبر: ۱۰۰۸۰۰
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
بازی تیم‌ملی در مشهد تأیید اسکوچیچ را می‌خواهد
برگزاری بازی ایران و لبنان در مشهد در انتظار تأیید سرمربی تیم‌ملی فوتبال است و هنوز هیچ چیز قطعی نشده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در صورتی که سرمربی تیم‌ملی موافق باشد، آخرین بازی تیم‌ملی در مرحله انتخابی جام‌جهانی در مشهد برگزار خواهد شد. از مدت‌ها قبل این بحث مطرح شده بود که باتوجه‌به قطعی‌شدن صعود تیم‌ملی به جام‌جهانی، فدراسیون قصد دارد بازی آخر شاگردان اسکوچیچ را در شهری به‌جز تهران برگزار کند.

مشهد، اصفهان، اهواز و تبریز گزینه‌های مدنظر فدراسیون بودند که به‌نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال ورزشگاه امام‌رضا (ع) در مشهد را به‌عنوان میزبان بازی تیم‌ملی مقابل لبنان به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کرده باشد. این خبری است که نزدیکان تیم‌ملی هم آن را تأیید کرده‌اند، ولی خبرگزاری فارس دیروز اعلام کرده است نظر نهایی دراین‌زمینه را اسکوچیچ خواهد داد و به همین دلیل هنوز برگزاری بازی در مشهد قطعی نشده است.

چگونگی کیفیت زمین بازی و محل برگزاری تمرینات و مسائل این‌چنینی ازجمله نکاتی است که سرمربی تیم‌ملی باید درباره‌اش نظر بدهد. به همین دلیل، فدراسیون بعد از دریافت نظر سرمربی تیم‌ملی، درباره محل برگزاری بازی ایران و لبنان تصمیم‌گیری می‌کند. مسئله مهم در اینجا وضعیت کرونایی کشور در تعطیلات نوروز است. باتوجه‌به اینکه مشهد از شلوغ‌ترین شهر‌های ایران در نوروز خواهد بود، باید دید در آن زمان وضعیت رنگ‌بندی شهر چگونه خواهد شد؟!

البته این شامل همه شهر‌های دیگری نیز هست که گفته می‌شود به‌عنوان میزبان آخرین بازی ایران در راه جام‌جهانی هستند. این مسابقه قطعا همراه با جشن صعود تیم‌ملی هم خواهد بود و برگزاری آن در شهر مشهد و کنار حرم‌مطهررضوی می‌تواند شیرینی دوچندانی به ملی‌پوشان بدهد و بدرقه خوبی برای آن‌ها در راه جام‌جهانی باشد. ضمن اینکه لبنانی‌های مسلمان هم بدون تردید از برگزاری این بازی در مشهد استقبال خواهند کرد، چون برای آن‌ها علاوه بر مسافرتی ورزشی، فرصتی خوب برای زیارت نیز خواهد بود.

مدیرعامل مؤسسه تربیت‌بدنی آستان‌قدس‌رضوی: ورزشگاه امام‌رضا (ع) فقط یکی از گزینه‌های میزبانی است

در وضعیتی که خبر میزبانی ورزشگاه امام‌رضا (ع) در بازی ایران و لبنان قوت گرفته است، مدیرعامل مؤسسه تربیت‌بدنی آستان‌قدس‌رضوی می‌گوید هنوز هیچ‌چیز قطعی نشده و این ورزشگاه صرفا یکی از گزینه‌هاست. علیرضا تاج‌فیروز در گفتگو با ایسنا گفت: هنوز وضعیت برگزاری بازی ایران و لبنان در مشهد مشخص نشده و ورزشگاه امام‌رضا (ع) صرفا به‌عنوان گزینه‌ای برای میزبانی این دیدار مطرح است.

وی درباره احتمال برگزاری دیدار ایران و لبنان در دیدار انتخابی جام‌جهانی فوتبال در مشهد و ورزشگاه امام‌رضا (ع) اظهار کرد: ورزشگاه امام‌رضا (ع) صرفا به‌عنوان یکی از گزینه‌های میزبانی از این دیدار مطرح شده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این موضوع قطعی می‌شود یا خیر. تاج‌فیروز افزود: فدراسیون فوتبال برای برگزاری این دیدار نظر آستان‌قدس را هم جویا شده است و فعلا به ما اعلام کرده‌اند که ورزشگاه امام‌رضا (ع) یکی از گزینه‌های میزبانی این بازی است. از آنجایی که این بازی رسمی برگزار می‌شود، حضور بانوان تماشاگر از موضوعات تأثیرگذار در بحث میزبانی مشهد است.

مدیرعامل مؤسسه تربیت‌بدنی آستان‌قدس‌رضوی دراین‌باره گفت: به‌عنوان مدیرعامل مؤسسه تربیت بدنی آستان‌قدس با حضور بانوان در ورزشگاه موافق نیستم. البته اطلاعی از اینکه مدیران و متولیان آستان‌قدس بخواهند تصمیم دیگری بگیرند، ندارم. تاج‌فیروز ادامه داد: مسابقات بین‌المللی دوومیدانی در فروردین امسال با حضور هواداران خانم در ورزشگاه امام‌رضا (ع) برگزار شد، اما با حضور بانوان در ورزشگاه صرفا برای تماشای فوتبال مخالفم.

وی تصریح کرد: ممکن است تا زمان برگزاری بازی هزارویک ماجرا رخ دهد و وضعیت کرونا به‌نحوی باشد که ستاد کرونا مخالف برگزاری بازی با حضور تماشاگران باشد. همچنین، ممکن است مدیران ارشد استان با ورود تماشاگران مخالفت کنند. هنوز زود است درباره این مسائل صحبت کنیم. مدیرعامل مؤسسه تربیت‌بدنی آستان‌قدس‌رضوی یادآور شد: صاحب و مالک ورزشگاه امام‌رضا (ع) آستان‌قدس‌رضوی است و بابت حضور بانوان در ورزشگاه، مدیران این آستان تصمیم‌گیری می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->